Станція з дослідження Юпітера «Юнона» повернулась до нормальної роботи

Команда місії «Юнона» повідомила, що станція повернулась до нормальної роботи після збою у передаванні наукових даних. Він стався під час зближення станції з Юпітером. Більшу частину зібраних «Юноною» даних аномалія не зачепила, а NASA вже завершило всі заходи з відновлення роботи інструментів станції. Про це агентство повідомляє на своєму сайті.

NASA

Що сталося з «Юноною»?

У грудні космічна станція «Юнона» здійснила своє 47 зближення з Юпітером, пролетівши зокрема і над його вулканічним супутником Іо. Однак звичайна процедура передавання даних, зібраних під час прольоту, перервалась, а команда місії була вимушена перевести «Юнону» у безпечний режим роботи, в якому працюють лише необхідні для підтримки станції системи. Причиною збою фахівці NASA вважають потрапляння в системи «Юнони» заряджених частинок, з підвищеним потоком яких вона могла зіткнутися під час проходу над найбільш активною частиною магнітосфери Юпітера.

Наразі, як пише NASA, «Юнона» повністю відновила свою роботу та всі її інструменти працюють у звичному режимі. Також вдалося і отримати всі дані, що встигла під час наближення до планети зібрати станція. Лише невелика частина даних постраждала від аномалії.

Які плани в станції?

Зараз «Юнона» працює у рамках своєї розширеної місії, яка, як очікується, триватиме до 2025 року. У ході неї станція зосередилась на галілеєвих супутниках газового гіганта. «Юнона» вже відвідала вкритих кригою Ганімеда та Європу, а також наблизилась до вулканічного Іо, що нещодавно відрізнився одним з найпотужніших вивержень вулкана. Своє наступне наближення до Юпітера станція планує здійснити вже 22 січня.