Тюлень плюнув в орлана. Раніше таку взаємодію в них не спостерігали

Орнітологиня-любителька сфотографувала, як тюлень тев'як плює у пролітаючого над ним орлана-білохвоста. Науковці проаналізували знімок та дійшли висновку, що такий спосіб захисту від літаючих ворогів у тев'яків раніше не спостерігали. Про спостереження розповідають вчені на сайті Портсмутського університету.

Тев'як плює в орлана-білохвоста. Clare Jacobs

Тев'як плює в орлана-білохвоста. Clare Jacobs

Як пояснили дивну поведінку тюленя?

Дослідники зазначили, що тев'яків довгомордих (Halichoerus grypus) та орланів-білохвостів (Haliaeetus albicilla) нерідко помічають разом, однак плювання в них застали вперше. Імовірно, тев'як вчинив так з метою відлякати птаха, з яким він конкурує за рибу. Спершу орнітологиня помітила, як тев'як видає попереджувальні вигуки у бік орлана, але коли вони не дали результату, то випустив струмінь води з рота безпосередньо у напрямку птаха. Випадок зацікавив науковці не лише через раніше невідому взаємодію двох видів тварин, а й через те, що саме плювання є вкрай рідкісною поведінкою у хребетних тварин.

Більше науки про тюленів