NASA підтвердила падіння у березні уламка з МКС на дім американця

У NASA підтвердили, що об'єкт, який прилетів з космосу і пошкодив дім чоловіка у Флориді 8 березня, насправді був частиною викинутого з МКС сміття. Експертиза вказала, що це фрагмент опори зі сплаву Інконель, якою закріплювали на піддоні старі батареї. Їх викинули з МКС ще 2021 року і, за розрахунками, вони мали згоріти в атмосфері цілком. Тепер NASA проведе додатковий ретельний аналіз, щоб у майбутньому уникнути подібних випадків і робити точніші моделювання входу в атмосферу космічних об'єктів. Деталі розслідування оприлюднили на сайті Агенції.

Опорна стійка того ж виду, що закріплювала батареї на піддоні, та шматок сміття, що влучив у дім американця. NASA

Опорна стійка того ж виду, що закріплювала батареї на піддоні, та шматок сміття, що влучив у дім американця. NASA

Що ще відомо про сміття з МКС?

Про випадок із пошкодженням майна космічним сміттям стало відомо після того, як власник дому опублікував свою історію з фотографіями у соцмережі твіттер. Шматок металу вагою близько 0,7 кілограма, висотою 10 сантиметрів і шириною 4 сантиметри пробив дах і другий поверх його дому, ледь не зачепивши дитину. Чоловік ще тоді запідозрив, що у його будинок поцілив уламок із викинутими батареями, зіставивши час і місце їх входу в атмосферу та приліт. Відтак він став співпрацювати з NASA, щоб допомогти розслідувати випадок.