NASA розслідує падіння сміття з космічної станції на будинок американця

NASA взялася розслідувати можливе падіння на будинок американця уламка сміття із Міжнародної космічної станції. Чоловік поділився у твіттері світлинами майже кілограмового шматка металу, який, за його словами, 8 березня пробив дах будинку та пройшов через підлогу другого поверху, майже зачепивши його сина. Про інцидент розповідає Ars Technica.

Що за уламок міг влучити у будинок?

Житель Флориди Алехандро Отеро (Alejandro Otero) вважає, що в його будинок поцілив уламок вантажного піддона зі старими батареями, які NASA із землі скерували зі станції на орбіту у 2021 році. За розрахунками, космічне сміття мало увійти в атмосферу та згоріти якраз 8 березня. О 14:29 того дня Космічне командування США справді зареєструвало входження сміття в атмосферу та його рух до північно-західної Флориди, а о 14:34 у дім Отеро стався приліт, звук якого також зареєструвала камера відеоспостереження у його домі.

Зараз NASA співпрацює з Отеро, зокрема вони вилучили від нього уламок та забрали на дослідження. Однак, якщо Отеро вирішить подати позов через пошкодження майна, це може бути нелегким випадком: хоч викинуті батареї й належали NASA, однак піддон запускала Японська космічна агенція, тож відповідати, можливо, буде теж вона.

• Раніше про падіння в будинок космічного тіла повідомляла сім'я з Нью-Джерсі. Але тоді мова йшла про метеорит, який пробив дах та пошкодив стелю й підлогу.