Планетологи створили найдетальніший глобус Марса

Понад сотню тисяч зображень Марса, які з орбіти отримала станція MRO, зібрали у детальний глобус Марса. Кожен піксель нового відображення планети покриває майже 25 квадратних метрів Марса. Погортати глобус можна сайті лабораторії з візуалізації планет імені Брюса Мюррея.

Деякі кратери Марса, які можна детально побачити на глобусі. NASA / JPL-Caltech / MSSS

Деякі кратери Марса, які можна детально побачити на глобусі. NASA / JPL-Caltech / MSSS

Що видно на глобусі?

Науковці з Каліфорнійського технологічного інституту представили новий інтерактивний глобус Марса, що охоплює всю планету у найвищій роздільній здатності. Для її створення знадобилося близько 110 тисяч знімків орбітального апарату MRO (Mars Reconnaissance Orbiter) та близько шести років роботи з їхнього об'єднання в єдине зображення.

Рельєф планети, всіяний численими кратерами, вдалося відтворити за фото одного з інструментів MRO — камери CTX (Context Camera), що з висоти 400 кілометрів над Марсом охоплює кожним чорно-білим знімком близько 30 кілометрів поверхні планети.Фахівці лабораторії з візуалізації планет імені Брюса Мюррея, що займалися створенням глобуса, сподіваються, що він допоможе краще пізнати Червону планету.

Також мапу Марса нещодавно створили завдяки арабській орбітальній станції Al Amal. Для неї використали понад три тисячі кольорових фото.

На місці подій