Космічний корабель «Оріон» вийшов на траєкторію повернення на Землю

Космічний корабель «Оріон» вдруге наблизився до Місяця та вийшов на траєкторію повернення на Землю. На відстані менш як 127 кілометрів від поверхні нашого супутника «Оріон» запустив свій головний двигун. Прибуття корабля на Землю очікується 11 грудня. Про це повідомляє на своєму сайті NASA.

«Оріон» сфотографувався з Землею на одну з камер на своїх сонячних панелях на 19 день свого польоту. NASA

Що «Оріон» робив у космосі?

Космічний корабель «Оріон» відправився у космос в рамках першого етапу місії «Артеміда» — програми NASA з повернення людей на Місяць. У ході свого безпілотного польоту «Оріон» дістався Місяця, наблизився до нього на 128 кілометрів та вийшов на дальню ретроградну орбіту нашого супутника, де лишився на тиждень.

Це був найвіддаленіший політ космічного корабля, призначеного для доставки екіпажів в космос. 2 грудня «Оріон» покинув дальню ретроградну орбіту Місяця і тепер, на 20 день свого польоту, вийшов на траєкторію польоту до Землі. Для цього корабель ще раз наблизився до нашого супутника на 127 кілометрів та вмикнув біля Місяця свій двигун, аби здійснити гравітаційний маневр.

Як він повертатиметься?

Протягом наступних шести днів польоту, що лишилися «Оріону», він здійснить ще три незначних коригування траєкторії. Потім призначена для екіпажу капсула корабля відділиться від європейського службового модуля та на швидкості 39 590 кілометрів на годину увійде в земну атмосферу, щоб затим приводнитися у Тихому океані. Так завершиться місія «Артеміда-1», яка має на меті провести випробування всіх систем «Оріона», аби у майбутньому, в рамках «Артеміди-2» корабель повторив маршрут вже з екіпажем.

Що бачив «Оріон»