Космічний корабель «Оріон» надіслав фото зворотного боку Місяця

На шостий день своєї частини місії «Артеміда» космічний корабель «Оріон» успішно дістався навколомісячного простору та здійснив свій перший близький обліт нашого супутника. У ході маневру «Оріон» зробив кілька знімків на свої бортові камери, а зокрема і надіслав кілька світлин зворотного боку Місяця. Фото NASA ділиться на своєму акаунті Flickr.

NASA / flickr

👋 Підпишіться на наш телеграм-канал!

На цю світлину разом із сонячними панелями корабля «Оріон» потрапила частинка зворотного боку Місяця. Темна пляма на супутнику — Східне Море, що знаходиться на західній околиці видимої з Землі півкулі Місяця. Ці знімки «Оріон» зробив за допомогою камер на своїх сонячних панелях, які потрібні для того, щоб оцінювати і стан корабля, і для його селфі на тлі нашої планети та Місяця.

Так виглядає Земля з боку Місяця. NASA / flickr

Так виглядає Земля з боку Місяця. NASA / flickr

Зближення «Оріона» з Місяцем, під час якого корабель пройшов на відстані 128 кілометрів від поверхні супутника, відбулося 21 листопада і було гравітаційним маневром, необхідним аби направити корабель далі. Він має дістатися більш стабільної дальної ретроградної орбіти (distant retrograde orbit, DRO), яка знаходиться на відстані 64 тисяч кілометрів від супутника. На ній, як планує NASA на цьому етапі місії «Артеміда», «Оріон» проведе тиждень, а після чого повернеться знову на Землю — до 11 грудня.

Запуск 16 листопада «Оріона» ознаменував собою старт «Артеміди» — місії з повернення людей на Місяць. Політ безпілотний, однак до 2024 року корабель повторить маршрут вже з астронавтами на борту.