Французка знайшла на своєму столі метеорит і поділилась записом звуку його падіння

Мешканка півночі Франції виявила на столі у своєму саду 714-грамовий уламок астероїда. Метеорит жінка передала у музей фахівцям разом із записом звуків падіння небесного тіла, які зафіксували камери спостереження біля будинку. Про це розповідає Міжнародна метеорна організація.

Звідки взявся метеорит?

Ввечері 9 вересня мешканці Франції, Німеччини, Італії та ще низки європейських країн могли бачити у нічному небі яскравий метеор — слід від згоряння в атмосфері Землі невеликого небесного тіла, метеороїда. Він увійшов в атмосферу на швидкості 17 кілометрів на секунду та пролетів 80 кілометрів над департаментом Шер у французькому регіоні Центр — Долина Луари. Виявити його уламки вдалося пізніше — 12 вересня, коли місцева мешканка повідомила про них команді ентузіастів, яка займається пошуками метеоритів, Fripon/Vigie-Ciel. При падінні метеорит розколовся на три частини, зовнішній вигляд яких вказує на їхню космічну природу. Утім детальним аналізом займуться у Національному музеї природознавства Франції.

Метеор, зафіксований системою спостереження Fripon. Fripon/Vigie-Ciel

• Це вже другий метеорит, знайдений цього року у Франції. А послухати звуки падіння метеорита можна не лише на Землю, а і на Марс. Падіння на планету небесного тіла почув сейсмограф місії InSight, а звук відтворили за його даними.