Арабська станція Al Amal змінила орбіту заради вивчення Деймоса

Арабська космічна станція з вивчення Марса Al Amal змінила свою наукову орбіту заради вивчення одного з супутників планети — Деймоса. За допомогою камер і спектрометрів станція зможе дослідити поверхню супутника, зокрема і реголіт на ньому. Про початок дослідження Al Amal Деймоса команда місії повідомила в своєму твіттері.

Зображення Деймоса, отримане за допомогою орбітальної станції NASA MRO. Діаметр деймоса оцінюють у 12,4  кілометра. NASA

Зображення Деймоса, отримане за допомогою орбітальної станції NASA MRO. Діаметр деймоса оцінюють у 12,4 кілометра. NASA

Що це за станція?

З 2021 року на навколомарсіанській орбіті працює перша для Об'єднаних Арабських Еміратів міжпланетна станція Al Amal або «Надія». Вона працювала на еліптичній орбіті на висоті від 22 до 44 тисяч кілометрів від поверхні Марса, картографуючи її, а також досліджуючи атмосферу та клімат планети. Втім, нещодавно команда місії повідомила, що Al Amal змінила свою робочу орбіту, щоб зайнятися дослідженнями супутника Марса Деймоса.

Як Al A mal вивчатиме Деймоса?

Здійснивши три маневри, станція перейшла на орбіту на висоті від 20 до 43 тисяч кілометрів під кутом у 25 градусів відносно Марса. Так Al Amal зможе наближатися до Деймоса та досліджувати його поверхню. Для цього на борту станції є камера високої роздільної здатності, а також спектрометри для роботи в інфрачервоному і ультрафіолетовому діапазоні, які дозволять детально вивчити реголіт Деймоса.

Раніше ми розповідали, як завдяки Al Amal вдалося простежити, як протягом року змінюється світіння Марса в ультрафіолеті.

Марсіанський жах і страх