«Юнона» отримала найдетальніший знімок супутника Юпітера Європи

Космічна станція «Юнона» надіслала після свого обльоту Європи її найдетальніше фото. Це крижаний супутник Юпітера, на якому завдяки «Юноні» вдалося побачити западини, височини та навіть сліди виверження гейзерів. Фото опублікувало на своєму сайті NASA.

NASA / JPL-Caltech / SwRI

Тут зображено ділянку льодяної поверхні Європи — шостого за величиною супутника Юпітера. Фото охоплює 150 на 200 кілометрів поверхні супутника, на якому можна помітити численні борозни, гребені і темні плями, що імовірно, є наслідками виверження гейзерів. Втім, природа незвичної зпадини розміром у 67 на 37 кілометрів, яку вдалося сфотографувати, пояснення поки не має. Це зображення — чорно-біле, а роздільна здатність світлини складає від 256 до 340 метрів на піксель. Його «Юнона» отримала за допомогою свого інструмента SRU (Stellar Reference Unit) для орієнтації, проходячи на відстані близько 412 кілометрів від поверхні супутника на швидкості 24 кілометрів на секунду.

Це перший в історії «Юнони» проліт повз Європу та друге наближення космічного апарата для самого супутника. Станція наблизилася на відстань у 352 кілометри до її поверхні, зробивши фото та записавши дані про вплив на неї магнітосфери Юпітера. Втім, це не перший для станції супутник. Ми також розповідали, як «Юноні» вдалося записати шум магнітного поля Ганімеда та створити його зображення.

Океан під поверхнею?