Американський інженер Ніколас Рем показав незвичайну конструкцію пропелерів для дрона: розмістив пропелери на лопатях пропелера. Це дозволило дрону літати як мультикоптер, зависати у польоті та горизонтально літати носом вперед подібно літаку, а також працювати лідаром — вимірювати відстань до об'єктів за допомогою лазерного далекоміра і так уникати перешкод. Політ дрона дослідник показав на своєму каналі на YouTube.
Дрони звичної нам конструкції з кількома роторами також достатньо маневрові та ефективні у польоті, однак літаючи подібно літаку, можливо збільшити підіймальну силу. Тож американський інженер Ніколас Рем (Nicholas Rehm) взявся поєднати у своєму коптері обидві можливості та завдяки цікавій конструкції з пропелерів забезпечив аж три режими польоту.
Його ідея полягає у тому, щоб на кожну з трьох лопатей дрона помістити по гвинту. Так дрон зможе літати і як звичайний мультикоптер, вертикально злітаючи і приземляючись. У такому випадку в польоті використовуються тільки гвинти. Також дрон може летіти і горизонтально, нахилившись так, щоб два крила були майже паралельно землі. У третьому режимі дрон зависає, обертаючись на місці. За словами Ніколаса, дрон цілком можна оснастити камерою, однак завдяки його вмінню стабільно обертатися на місці, дрон можна використати як лідар для виявлення перешкод. Наприклад, паркан у дворі Ніколаса дрон розпізнав завдяки встановленому лазерному далекоміру, що лазерними імпульсами визначив межі перешкоди під час обертання.
Nicholas Rehm / YouTube
Не самими квадрокоптерами. Як ще можуть виглядати дрони
🍃Наприклад, монокоптер із одним крилом та гвинтом крутиться для польоту подібно «вертольотикам» із плодів клена. Він не потребує складної електроніки і не програє традиційним коптерам
🎡А схожа на гребне колесо конструкція на верхівці коптера захистила його від перекосів у польоті
🚇А можливість складати гвинти допоможе дрону літати вузькими тунелями та навіть носити вантаж