Американська компанія Pitch Aeronautics знайшла спосіб тримати свій мультикоптер у повітрі прямо навіть під час поворотів. Для цього додатково до його гвинтів додали конструкцію від циклольота, пропелери якого нагадують гребне колесо. Його встановили посередині і передали йому створення бічної тяги. Дрон компанія показала на своєму сайті.
Політ коптерам забезпечують розміщені в одній площині ротори, які змінюючи швидкість обертання нахиляють дрон у потрібну сторону і тим самим забезпечують маневри. Однак одразу скоригувати положення вони не можуть, а тому горизонтальне положення коптерів нестабільне. І компенсувати такий недолік компанія Pitch Aeronautics вирішила гібридним підходом — додати до свого традиційного мультикоптера Astria із шістьома гвинтами додатковий пропелер. Його позичили з конструкції циклольотів.
У циклольотах політ забезпечують циклоїдні пропелери, які схожі на гребне колесо. Встановлені під кутом по колу лопаті створюють тягу і підіймальну силу при обертанні і, за ідеєю Pitch Aeronautics, мають взяти на себе створення горизонтальної тяги, щоб збалансувати коптер. Підіймальну силу створюють традиційні гвинти, як і зазвичай.
Як літає коптер. Pitch Aeronautics
Сам коптер Astria розроблявся як промисловий дрон для роботи, наприклад, на будівництвах. А тому для нього передбачили можливість прикріпити різні інструменти, датчики, маніпулятори та інше корисне навантаження, якщо воно не перевищить вагу до 4,5 кілограма. Згідно з описом від компанії, для коптера вже передбачено модуль з камерами, у тому числі інфрачервоною, а також датчиками time-of-flight, які мають забезпечити захист від зіткнень. Конструкція Astria асиметрична: корисне навантаження знаходиться по протилежний бік від частини з акумулятором, а його рама виготовлена із вуглеволокна. Розміри Astria складають приблизно два на три метри. Із повним навантаженням дрон зможе літати близько 20 хвилин.
Раніше ми вже розповідали про гібридних дронів, які мають більше можливостей за звичайні. Наприклад, дрон від стартапу Parallel Flight Technologies зможе пронести до 45 кілограмів у повітрі завдяки гібридній системі із електромотора і бензинового двигуна. А європейський HUUVER має окрім восьми гвинтів ще і гусениці, щоб не витрачати заряд акумулятора там, де можна проїхатися.