Перша південнокорейська місячна станція дісталась навколомісячної орбіти

На навколомісячну орбіту вийшла орбітальна станція «Данурі». Це перший південнокорейський апарат, що відправився до Місяця. Попереду у «Данурі» ще чотири маневри, які дозволять станції закріпитися на полярній орбіті на висоті 100 кілометрів від супутника. Про це повідомляє на своєму сайті Корейський інститут аерокосмічних досліджень.

KARI

Що це за місія?

Korea Pathfinder Lunar Orbiter (KPLO) або «Данурі» стартувала в космос 4 серпня на борту ракети-носія Falcon 9. Це перша для Південної Кореї місія за межі навколоземної орбіти, яку Корейський інститут аерокосмічних досліджень (KARI) здійснив за підтримки NASA.

До наукових задач «Данурі» входить дослідження поверхні Місяця, його магнітного поля, а також пошук криги біля кратерів на полюсах супутника. Для цього «Данурі» оснастили трьома камерами, зокрема високочутливою камерою ShadowCam, що вивчатиме затінені кратери, а також магнітометром і гамма-спектрометром.

Де зараз «Данурі»?

За 4,5 місяці польоту «Данурі» здолала 5,9 мільйона кілометрів та 17 грудня наблизилася на відстань 108 кілометрів від Місяця, завершивши так свій перший гравітаційний маневр з п'яти. Попереду на станцію чекає ще чотири, які заплановані у проміжку між 21 та 28 грудня. Вони мають вивести «Данурі» на полярну орбіту на висоті 100 кілометрів над Місяцем, де станція розпочне свою наукову програму.

Заплановані маневри «Данурі». KARI

Заплановані маневри «Данурі». KARI

Також раніше ми розповідали, як невдовзі після свого запуску, коли «Данурі» була на відстані 1,24 мільйона кілометрів від Землі, вона надіслала світлину нашої планети і Місяця.

«Данурі»