Перша південнокорейська місячна станція надіслала фото Землі і Місяця

Запущена цього серпня перша для Південної Кореї навколомісячна дослідницька станція «Данурі» надіслала своє перше фото Землі та Місяця. Його вона зробила на відстані 1,24 мільйона кілометрів. Крім того, «Данурі» вдалося побачити межу магнітосфери Землі. Про це повідомляє Корейський інститут астрономії та космічних наук.

KARI

4 серпня на борту ракети-носія Falcon 9 стартувала перша для Південної Кореї місія за межі навколоземної орбіти — у космос відправився місячний орбітальний апарат Korea Pathfinder Lunar Orbiter (KPLO) або «Данурі», що у перекладі означає «насолоджуйтесь Місяцем». І 26 серпня, у рамках випробування обладнання, коли «Данурі» вже була за 1,24 мільйона кілометрів від Землі, вона отримала зображення нашої планети і супутника за допомогою камери LUTI (LUnar Terrain Imager).

KARI

Світлину отримали з відстані у 12 тисяч разів більшої, ніж буде робоча відстань для станції, щоб фотографувати поверхню Місяця. Також «Данурі» змогла зафіксувати межу магнітного поля Землі приблизно через п'ять годин після свого запуску, як пише KARI. Зараз станція продовжує рух на орбіту Місяця: очікується, що вже 17 грудня, пройшовши 6 мільйонів кілометрів, «Данурі» фотографуватиме Місяць з відстані у 100 кілометрів над його поверхнею.

«Данурі» — це спільна місія Корейського інституту астрономії та космічних наук (KARI) та NASA, яка має на меті картографування ландшафту нашого супутника, дослідження криги та інею, а також магнітного поля Місяця.

Також раніше ми розповідали про перший успішний політ першої південнокорейської ракети «Нурі». На навколоземну орбіту з її допомогою країна вивела п'ять супутників.