Італійська сім'я знайшла уламки астероїда на своєму балконі

Два брати з італійського міста Матера знайшли на балконі у будинку своїх батьків уламки астероїда, що увійшов в атмосферу над Італією 14 лютого. 12 фрагментів загальною вагою у 70 грамів передані у музей, повідомляє видання The Guardian.

Знайдені фрагменти. PRISMA / INAF

Знайдені фрагменти. PRISMA / INAF

Що це за астероїд?

Ввечері 14 лютого в небі над Південною Італією можна було побачити яскравий метеор — згоряння в атмосфері уламка астероїда, який через дату прозвали «Валентиновою вогняною кулею». Він рухався зі швидкістю близько 320 кілометрів на годину та був помічений зокрема камерами проєкту PRISMA Італійського інституту астрофізики. За записами вдалося розрахувати приблизне місце падіння уламків від яскравого метеора, про що попередили населення регіону.

Метеор, відзнятий на одну з камер. PRISMA / INAF

Метеор, відзнятий на одну з камер. PRISMA / INAF

Вже наступного дня два брати Джанфранко та Піно Лосіньйоре (Gianfranco Losignore і Pino Losignore) повідомили, що на балконі будинку їхніх батьків у передмісті Матери, знаходяться кілька уламків сірого кольору, що пошкодили сонячну панель та плитку. Всього вдалося знайти 70 грамів фрагментів, які передадуть у музей. Метеорит назвали іменами братів.

Знайдені фрагменти. PRISMA / INAF

Нещодавно ми розповідали, як волонтерам вдалося знайти уламки астероїда, що впав над Францією.