«Джеймс Вебб» роздивився туман і полярні сяйва Юпітера

Команда NASA поділилася фото Юпітера, який вдруге вдалося сфотографувати за допомогою космічного телескопа «Джеймс Вебб». На фото можна побачити полярні сяйва і серпанок газового гіганта, а також його кільця і два маленьких супутники — Адрастею і Амальтею. Знімки опубліковані у блозі NASA.

Композитне зображення Юпітера, складене зі знімків камери NIRCam у трьох фільтрах. NASA, ESA, CSA, Jupiter ERS Team; image processing by Judy Schmidt

NASA опублікувало ще два знімки, які отримали за допомогою «Джеймса Вебба» — це газовий гігант Сонячної системи Юпітер. Це композитні фото, зроблені в інфрачервоному діапазоні за допомогою камери NIRCam, завдяки чому можна побачити сяйва обох полюсів Юпітера, які утворює його потужне магнітне поле, знамениту Велику червону пляму, яка на світлині видається білою через хмари над нею.

Цей серпанок відбиває багато сонячного світла, а тому чим біліша та яскравіша область на фото, тим щільніші хмари. Крім того, на цих знімках можна побачити і пару внутрішніх супутників планети — Адрастею (Adrastea) і Амальтею (Amalthea), та кільця навколо планети.

Це вже вдруге, як «Джеймс Вебб» фотографує Юпітер — вперше фото планети-гіганта знайшли у звіті про перші наукові результати телескопа, де за допомогою NIRCam можна було побачити Юпітер в інфрачервоному діапазоні із трьома супутниками.

Гігант Сонячної системи