Марсіанський попутник. «Персеверанс» поділився фото каменя, з яким він катається планетою

Нещодавно в архівних фото, які щодня надсилає марсохід «Персеверанс» зі своїх камер, вдалося відшукати його попутника. Це невеликий камінь, який на початку лютого потрапив у ліве колесо роверу та проїхав з ним з того часу понад вісім з половиною кілометрів.

Це «Персеверанс» зі своїм супутником на 343 сол місії 6 лютого 2022. NASA / JPL-Caltech

Час від часу він з'являється на фото з бортової камери «Персеверанса» Hazcam та, імовірно, не несе марсоходу жодного дискомфорту. Як розповідає NASA, попутник ровера може випасти, наприклад, під час якого-небудь підйому на пагорб. Головне, щоб він не збив з пантелику геологів, які побачать його відмінність від каменів навколо.

І ще один ракурс пари. Це 413 сол (19 квітня), де «Персеверансу» відкрився вид на мис Кодьяк (Kodiac). NASA / JPL-Caltech

Причому одним із завдань «Персеверанса» дійсно є збирання каменів з планети. Однак він це робить не колесами, а своєю рукою — маніпулятором зі свердлом, який допомагає збирати зразки з порід Червоної планети.