Тривале сидіння за комп'ютером виявилося пов'язане з еректильною дисфункцією

Науковці провели масштабний аналіз зв'язку сидячого способу життя, рівня статевих гормонів та еректильної дисфункції, і з'ясували, що з сексуальною проблемою особливо пов'язане тривале сидіння за комп'ютером. Воно також було пов'язане з нижчими рівнями фолікулостимулюючого гормону, який залучений до формування сперматозоїдів. Науковці припускають, що помірна фізична активність могла б допомогти таким чоловікам скоригувати еректильну дисфункцію. Дослідження опубліковане у журналі Andrology.

Що вказало на зв'язок комп'ютера та еректильної дисфункції?

Щоб дізнатися більше про те, як сидячий спосіб життя може бути пов'язаний із еректильною дисфункцією, науковці проаналізували інформацію із попередніх досліджень. Вони зосередилися на тому, як пов'язані такі сидячі діяльності як перегляд телевізора, використання комп'ютера та водіння авто із еректильною дисфункцією, депресією та тривожністю, а також рівнями статевих гормонів та біомаркерів функції судин.

Суттєвий зв'язок виявився лише між рівнями фолікулостимулюючого гормона та еректильної дисфункції та користуванням комп'ютером і еректильною дисфункцією. Так, чоловіки, що мають схильність більше сидіти за комп'ютером, мають у 3,5 раза більші шанси на розлад статевої функції. Поки що вчені не знають, що може стояти за зв'язком, але вважають, що першопричиною може бути саме недостатня фізична активність.

• Сидячий спосіб життя може негативно вплинути й на інші аспекти життя, а також загалом вкоротити його та посприяти ранній смерті. Щоб уникнути цього ризику, фахівці рекомендують витрачати принаймні 150 хвилин хоча б на помірну активність.