Тисячі баранячих голів знайшли на місці давньоєгипетського храму

Археологи на чолі з науковцями Нью-Йоркського університету повідомили про знаходження двох тисяч муміфікованих голів баранів у районі храму Рамсеса II в Абідосі. Вік знахідок оцінюють у більш як дві тисячі років, відносячи до періоду Птолемеїв. Про знахідку розповідає Міністерство туризму та старожитностей Єгипту на своїй сторінці у фейсбуці.

Одна з баранячих голів з Абідосу. Ministry of Tourism and Antiquities

Одна з баранячих голів з Абідосу. Ministry of Tourism and Antiquities

Навіщо стільки голів?

Науковці вважають, що велика кількість голів тварин пояснюється актом масового жертвоприношення під час практики поклоніння баранам в Абідосі. А те, що ритуал провели на місці храму Рамсеса II, який правив у 1200-х роках до нашої ери, свідчить, що фараона могли вшановувати й після тисячі років від його смерті. Поруч з головами баранів археологи знайшли також рештки кіз, корів, оленів і собак.

Частина баранячих голів з Абідосу. Ministry of Tourism and Antiquities

Частина баранячих голів з Абідосу. Ministry of Tourism and Antiquities

На локації знайдено і залишки монументальної будівлі часів Шостої династії Стародавнього Царства, яка тривала приблизно з 2345 по 2181 рік до нашої ери. Це руїни палацового комплексу, особливістю якого є масивні стіни, що сягають місцями п'яти метрів у товщину. Споруда зберегла численні статуетки, фрагменти папірусів, рештки деревини, шкіряного одягу і взуття. Та розкопки на місці ще тривають, після завершення яких науковці ретельно вивчать знахідки, щоб краще зрозуміти історію давніх єгиптян.

Фрагмент будівлі періоду Стародавнього царства. Ministry of Tourism and Antiquities

Фрагмент будівлі періоду Стародавнього царства. Ministry of Tourism and Antiquities

Серед останніх знахідок з Єгипту, про які ми писали — маленький усміхнений сфінкс, 16-метровий папірус з текстом з Книги мертвих і недоторкана мумія впливового чоловіка, вік якої оцінюють у 4300 років.

Знахідки з будівлі часів Стародавнього царства. Ministry of Tourism and Antiquities