Станція «Люсі» побачила місячне затемнення з відстані 100 мільйонів кілометрів від Землі

Станція «Люсі», яка займатиметься вивченням троянських астероїдів Юпітера, побачила повне місячне затемнення з відстані 100 мільйонів кілометрів від Землі. На такій відстані наша планета і Місяць були розділені для «Люсі» всього на 0,2 градуса один від одного. Відео, яке надіслала станція, NASA опублікувало на своєму сайті.

NASA / Goddard / APL / SwRI

На цьому уповільненому відео зліва зображена Земля, а справа — Місяць (збільшений у розмірі вшестеро), який щезає, потрапляючи у тінь Землі. За цим «Люсі» спостерігала протягом трьох годин з 15 на 16 травня за допомогою своєї камери L'LORRI.

SciTech Daily / YouTube

«Люсі» — це перша місія, яка має досліджувати захоплені Юпітером троянські астероїди. У космос вона відправилася ще 16 жовтня і у планах NASA направити її до шести троянців та двох астероїдів головного поясу. Місія розрахована на 12 років, а свого першого астероїда «Люсі» дістанеться вже у квітні 2025 року.

«Люсі» перевірить, чи є самі троянці скам'янілостями ранньої Сонячної системи, яких притягнуло з холодних просторів за Нептуном у період гравітаційних потрясінь, а також дослідить їхні орбіти, динаміку руху та порахує на них кратери. За троянцями астрономи планують відтворити процес формування планет з газопилової хмари. Більше про маршрут станції ми розповідали у новині про її готовність до запуску.

А так це місячне затемнення 15-16 травня виглядало з Землі