Стадо слонів розбило авто, яке наїхало на слоненя

У Малайзії стадо із п'яти слонів напало та розбило автомобіль, який збив слоненя з їхньої групи. За словами фахівців з поведінки слонів, цей вчинок демонструє високий рівень емоційного розвитку тварин, які формують тісні родинні зв'язки. Про випадок пише Business Insider.

Азійський слон у Таїланді, не пов'язаний із описаною у новині аварією. Bernard DUPONT / Wikimedia Commons

Азійський слон у Таїланді, не пов'язаний із описаною у новині аварією. Bernard DUPONT / Wikimedia Commons

Що трапилося зі слоненям на дорозі?

Аварія сталася вночі у неділю, коли автомобіль з трьома людьми повертав на трасі у дощову та туманну погоду. Дорогу саме переходило стадо слонів, і машина наїхала на слоненя. Коли тварина впала на землю, п'ятеро слонів з групи гуртом почали розчавлювати автомобіль, розбивши його бічні двері та усі вікна. Невідомо, чи на той час в авто ще залишалися люди, але повідомлень про ушкодження не надходило, повідомила місцева поліція. Атака припинилася, коли слоненя піднялося на ноги. Тоді все стадо побігло від дороги геть. Дослідник слонів повідомив, що поведінка слонів не була нетиповою як для сильно емоційних та схильних захищати своїх членів сім'ї тварин. Вони формують тісні соціальні зв'язки між спорідненими самками та особливо лояльні до молодих членів групи. Тож коли комусь із рідних загрожує небезпека, вони гуртом дають відсіч нападнику.

Більше слонової науки