На руїнах затонулого корабля дайвери помітили рідкісну «рукату» рибу

Під час підводної експедиції до корабля, затонулого неподалік Тасманії ще у XIX столітті, дайвери помітили на руїнах невелику рожеву рибу з роду Brachiopsilus, що перекладається як «гладкорукі». Це був представник виду B. dianthus — один із чотирьох видів рукатих риб, яким загрожує вимирання у Тасманії. Разом з іншими родичами, він не має плавального міхура та веде донний спосіб життя, пересуваючись по ньому за допомогою грудних плавців. Про знахідку повідомив Live Science.

Виявлена дайверами рожева риба на руїнах корабля. Tasmanian Underwater Explorer / Youtube

Як помітили рожеву рукату рибу?

Дайвери відправилися на вивчення затонулого корабля SS Tasman, рештки якого лежать за 10 кілометрів від Тасманії. Діставшись дна на глибині близько 70 метрів, увагу дослідників прикувала дивна рожева риба. Підпливши ближче, щоб роздивитися тварину, науковці були вражені побачити ще одну таку ж особину на відстані близько 10 метрів від першої. Знахідка дуже неочікувана, оскільки дотепер зареєстровано усього декілька спостережень рідкісного виду. Крім того, вважалося, що B. dianthus живуть у мілких водах глибиною до 38 метрів. Дослідники припускають, що потепління води змушує риб спускатися у глибші й холодніші води.

Виявлена дайверами рожева риба на руїнах корабля. Tasmanian Underwater Explorer

• Неочікувану зустріч мали вчені і при дослідженні Атакамської западини, коли на глибині 6 кілометрів виявили синю рибу-слимака.
  • А найбільша глибина, на якій взагалі коли-небудь реєстрували рибу, склала 8 336 метрів.