«Люсі» надіслала перше фото і завершила перевірку своїх інструментів

Команда місії NASA з вивчення троянських астероїдів Юпітера «Люсі» завершила перевірку всіх підсистем станції. Не зважаючи на все ще не розгорнену повністю другу сонячну панель, всі її інструменти працюють за планом, повідомляє агентство. Також одна з камер надіслала і перше фото - зоряне небо.

16 жовтня цього року у космос відправилася станція «Люсі» - вона вивчатиме захоплені Юпітером троянські астероїди. Це перша місія до них, і у її рамках станція відвідає шість троянців та два астероїди головного поясу. Про троянців і греків Юпітера детальніше можна почитати у нашому матеріалі «Малі тіла Сонячної системи і де їх шукати», а детальний маршрут «Люсі» ми описали у новині про її готовність до запуску.

Астероїди стали метою NASA у рамках програми «Діскавері» - «Люсі» має знайти у них підказки до ранньої історії Сонячної системи, пережиті нею гравітаційні потрясіння, дізнатися, звідки Юпітер притягнув до себе своїх троянців, а також більше про утворення планет.

Втім, вже наступного дня після запуску NASA повідомило, що станції не вдалося повністю розгорнути свою другу сонячну панель - її головне джерело енергії. Але згодом вона майже зрівнялася у кількості виробленої енергії з першою панеллю і тому агентство прийняло рішення, можливо, і не розгортати її зовсім, залишивши на захисному тросі. Повторну спробу розгорнути її запланували на 16 листопада, але станцію вже вивели з безпечного режиму.

Тож NASA вирішило розпочати перевірку інструментів й «Люсі» почала їх вмикати, а 9 листопада команда станції опублікувала першу фотографію, отриману станцією. Знімок зоряного неба отримала одна з камер T2Cam.

Фото в анонсі: Conseptual Image Lab / NASA