Космічний корабель «Оріон» повернувся на Землю

Космічний корабель «Оріон» повернувся на Землю. О 19:40 за київським часом призначена для екіпажу капсула корабля приводнилася у Тихому океані, завершивши місію «Артеміда-1». Трансляцію повернення корабля на Землю NASA вело на своєму каналі.

NASA

На 25 день своєї місії «Артеміда-1» космічний корабель «Оріон» повернувся на Землю. О 19:20 за Києвом він увійшов в атмосферу Землі над Тихим океаном в районі острову Гвадалупе на швидкості 40 тиcяч кілометрів на годину. Перед цим від корабля відділився його службовий модуль, що згорить в атмосфері. На парашутах капсула уповільниться до 209 кілометрів на годину на висоті трьох кілометрів та до 32 кілометрів на годину перед приводненням. Звідти на берег «Оріон» доставить транспортний корабель-док ВМС США USS Portland.

Так завершилася місія «Артеміда-1» — перший етап програми NASA з повернення людей на Місяць «Артеміда». В ході неї корабель «Оріон» дістався дільньої ретроградної орбіти Місяця на відстані 434 500 кілометрів від Землі, двічі наближався до нашого супутника на відстань 130 кілометрів від його поверхні. За рік-два, як розпочнеться етап «Артеміда-2», «Оріон» повторить свій маршрут вже з екіпажем на борту.