Китайський корабель «Шеньчжоу-14» доставив астронавтів завершувати будівництво орбітальної станції

Китайський космічний корабель «Шеньчжоу-14» доставив на китайську орбітальну станцію трьох астронавтів. Як повідомляє новинне агентство Сіньхуа, корабель успішно зістикувався з модулем «Тяньхе», для якого це третій в історії екіпаж. Астронавти пробудуть на станції пів року. Трансляцію запуску вів канал CGTN на YouTube.

Запуск «Шеньчжоу-14» на ракеті-носії Chang Zheng 2F. CGTN / YouTube

«Шеньчжоу-14» — третя пілотована місія Китаю з екіпажем на борту за п'ять років та дев'ятий політ взагалі. Корабель доставляє екіпаж на низьку навколоземну орбіту, де знаходиться китайська космічна станція. У модуль «Тяньхе» цього разу на шість місяців доставили трьох астронавтів: Чень Дуна (Chen Dong), Цай Цзючже (Cai Xuzhe), а також і першу китаянку, яка здійснила політ у космос у 2012 році, Лю Ян (Liu Yang). Корабель зістикувався зі станцією 5 червня о 05:44 за київським часом. Запуск відбувся за допомогою ракети-носія Chang Zheng 2F.

За час перебування у модулі екіпаж має завершити будівництво станції — дочекатися модулів «Веньтянь» (Wentian) і «Ментянь» (Mengtian). Вони мають прибути у липні і жовтні цього року та доповнити станцію лабораторним обладнанням, а також додатковими двигунами і сонячними батареями.

Також ми розповідали і про першу пілотовану місію Китаю на станцію — «Шеньчжоу-12».

Як справи Китаю у космосі?

🌚Китай став третьою країною після США та СРСР, яка привезла на Землю місячний ґрунт.

🚲 Нещодавно цей ґрунт перевірили на придатність для виготовлення палива для майбутніх колонізаторів

🚗Також Китай першим привіз на зворотний бік Місяця ровер. І йому на колеса налипнув ґрунт.