Геологи NASA розгледіли «попкорн» на фотографіях Марса

Фотографії марсіанського «попкорну». NASA / JPL-Caltech / ASU

Геологи NASA розгледіли на фотографіях марсохода «Персеверанс» камені, які нагадують попкорн. Науковці припускають, що така незвичайна текстура могла утворитися внаслідок впливу рідкої води. Зараз «Персеверанс» досліджує регіон «Світлий Янгол», де знайдено ці дивні породи. Марсохід здійснюватиме детальні вимірювання та знімки, піднімаючись по схилу скелі. Це допоможе команді NASA краще зрозуміти походження та склад каменів, схожих на попкорн, після чого вони вирішать, чи варто відбирати їхні зразки для подальшого вивчення.

Ще більше новин з Марсу

🔍 Раніше ровер вже надсилав світлини зі свідченням колишнього існування на Марсі не просто рідкої води, а бурхливих та глибоких річок.

🔍 Також йому вдалося віднайти заховані під поверхнею планети сліди давнього озера. Імовірно, там можуть зберігатися рештки давнього життя на Марсі.

🔍 Потенційні сліди життя «Персеверанс» віднайшов у марсіанських породах, де знайшлися залишки органічних молекул. Науковці вважають, що вони утворилися на планеті, а не були занесені астероїдами.