Чотириногий робот-кур'єр обзавівся стабілізованою підставкою для їжі

Китайська компанія Pudu Robotics представила свого першого чотириногого робота на ім'я PUDU D1, який має стати найвправнішим кур'єром їжі. Окрім вміння автономно пересуватися містом і обходити перешкоди, на спину роботу помістили спеціальну платформу, яка допоможе вберегти вміст у горизонтальному положенні навіть якщо роботу доведеться видиратися на схили. Про PUDU D1 компанія розповіла на своєму сайті.

Чотириногий робот-кур'єр зі своїм «рюкзаком», який має вберегти у транспортуванні продукти. Pudu Robotics

Чотириногий робот-кур'єр зі своїм «рюкзаком», який має вберегти у транспортуванні продукти. Pudu Robotics

Інженери загалом непогано розібралися з тим, як працює динаміка пересування на чотирьох ногах, що зокрема визначає таку популярність саме чотириногих роботів: Boston Dynamics чи не щотижня публікують нові відео зі своїми Spot. Масове виробництво чотириногим забезпечила їхня відносна стійкість, яка дає змогу не просто пересуватися складною місцевістю, а і переносити вантаж. Втім, хоча великі виробники чотириногих як-то американські Boston Dynamics чи китайські Unitree Robotics не виключають можливості використання їхніх роботів у ролі кур'єрів, це не є їхньою основною спеціалізацією, а поки компанії у більшості покладаються на колісні автономні платформи.

Натомість китайська компанія Pudu Robotics представила не просто свого першого чотириногого робота, а і розробила його спеціально для кур'єрських послуг. Новий PUDU D1 є типовим роботом на чотирьох ногах, який має «обличчя» — екран, а також, з огляду на відеопрезентацію, три камери. Як зазначають розробники, PUDU D1 може пересуватися різними поверхнями, підійматися на схили, та обходити потенційні перешкоди як-то перехожих.

Pudu Robotics

Кур'єрську спеціалізацію робота визначає спеціальний модуль на його спині — відсік для продуктів, які він має доставляти. На вимогу він відкривається, однак його особливістю є механізм, що дає можливість залишати цей модуль у горизонтальному положенні незалежно від руху робота. Судячи з відео, на собі PUDU D1 зможе пронести до 10 кілограмів замовлень.

Проблема втримати вантаж у нормальному положенні і не втратити його під час пересування є не менш важливою за проблему навчити самого робота долати складні умови руху. Hyundai, наприклад, обираючи колісну платформу для доставки, використовує незалежну підвіску, яка дає змогу заїхати на схил навіть із вежею з келихів на собі. Втім, деякі компанії обирають інший шлях та взагалі не звертають увагу на наземні перешкоди, пропонуючи на роль кур'єрів дронів — це може бути кілька разом, що об'єднаються, а може бути один вантажний дрон.


Фото в анонсі: Pudu Robotics