Акулячий вулкан. NASA помітило виверження підводного вулкана Кавачі на фото з супутника

Так виглядало виверження з супутника.   NASA Earth Observatory /Joshua Stevens, USGS Landsat data

Так виглядало виверження з супутника. NASA Earth Observatory /Joshua Stevens, USGS Landsat data

Вулкан Кавачі поблизу Соломонових Островів є одним з найактивніших підводних вулканів у Тихому океані. І згідно зі Смітсонівською програмою з дослідження вулканізму (Smithsonian Global Volcanism Program) у жовтні минулого року він розпочав свою активність, на що вказав колір води навколо. На новому знімку, який отримали 14 травня цього року за допомогою супутника NASA Landsat-9 вдалося побачити нові шлейфи води, які підіймаються внаслідок виверження. Це перегріта вода із фрагментами вулканчних порід і сірки.

На цьому знімку добре, як внаслідок виверження розійшлася вода навколо.   NASA Earth Observatory /Joshua Stevens, USGS Landsat data

На цьому знімку добре, як внаслідок виверження розійшлася вода навколо. NASA Earth Observatory /Joshua Stevens, USGS Landsat data

Втім, цікавим вулкан є не лише для вулканологів. У 2016 році з'ясувалося, що у затопленому на 20 метрів нижче рівня моря кратері вулкана проживає принаймні два види акул. Тому вулкан дійсно заслуговує називатися «Sharkcano» — вочевидь, за аналогією з серією фільмів-жахів «Зубастий торнадо» або «Sharknado».

Відео з камери, яку спустили на 50 метрів у глибину морські біологи під час дослідження. Тут у яскраво помаранчевій воді видно і рифових риб, і акул. The Oceanography Society / YouTube

До цього великі виверження Кавачі також спостерігалися у 2007 та 2014 роках. А вперше виверження зареєстрували у 1939 році, повідомляє NASA Earth Observatory.