У США корови інфікувалася високозаразним пташиним грипом

Корови на фермах у Техасі, Канзасі та Нью-Мексико виявилися інфікованими високозаразним пташиним грипом. Переважно хворіють старші самки, у яких хвороба проявляється, серед іншого, зниженими апетитом та лактацією. Імовірно, інфекцію занесли до свійських тварин дикі птахи, яких знаходили мертвими на території ферм. Однак поки що загрози для здоров'я людей фахівці не бачать. Про таке повідомило Міністерство сільського господарства США на своєму сайті.

Daniel Quiceno M / Unsplash

Яка ситуація із зараженими коровами?

Лабораторії спостерігають за інфікованими коровами і поки що не відмітили у вірусу пташиного грипу від корів ознак, що він став небезпечнішим для людей. Молоко від хворих тварин заборонили випускати на ринок, однак навіть якщо таке потрапить до споживача, то не становитиме загрози, оскільки пастеризація ефективно знищує бактерії та віруси, зокрема грипу. Водночас у повідомленні зазначається, що спалахи не вплинуть на вартість молока та його доступність, позаяк лише близько 10 відсотків корів з уражених стад є інфікованими, а смертність серед них не зросла. Однак за ситуацією продовжать спостерігати.

• Пташиний грип вирує по всьому світу, уражаючи при цьому не лише птахів, а й велику кількість ссавців. Однак лише нещодавно він дістався материкової Антарктиди, де вчені занепокоєні, що інфекція може спричинити масові смерті серед вразливих популяцій пінгвінів.