Рідкісна риба бронзового кольору потрапила в кадри дослідників затоки Монтерей

Біологи Дослідницького інституту океанаріума затоки Монтерей (MBARI) зафільмували рідкісну рибу Bathophilus flemingi біля узбережжя Каліфорнії. Вид типовий для місцевості, однак за більш ніж три десятки років вченим він траплявся усього чотири рази. Про знахідку повідомили у відео на Youtube.

MBARI (Monterey Bay Aquarium Research Institute) / YouTube

Дослідники з MBARI регулярно дивують світлинами та відео з рідкісними морськими істотами, які отримують завдяки дистанційно керованому підводному апарату з камерою. Цього разу в кадри потрапила риба Bathophilus flemingi, що плавала на глибині 300 метрів затоки Монтерей. За понад 30 років роботи проєкту та більш ніж 27 600 годин відеоспостереження її бачили усього чотири рази. Екземпляр мав невеликі розміри в 16,5 сантиметра. Як це властиво і для його родичів, він мав темне бронзове забарвлення, щоб краще маскуватися, та був позбавлений луски.

Риба Bathophilus flemingi. MBARI (Monterey Bay Aquarium Research Institute) / YouTube

Особливістю B. flemingi є довгі тонкі промені плавців. Припускають, що вони допомагають рибі вловлювати коливання води, які створює здобич або ж хижак, коли пропливає поруч. Вчені MBARI також запевняють, що пігменти на шкірі деяких Bathophilus є одними із найчорніших у природі.

Ми писали й про деякі попередні знахідки науковців MBARI: гігантську медузу, схожу на капелюх із шарфом, та медузу, що може бути представником раніше не описаного роду.