Перша приватна космічна ракета Японії вибухнула одразу після зльоту

Запуск першої японської комерційної ракети «Кайрос», яку виготовила приватна компанія Space One, завершився невдачею. Ракета, що доставляла у космос невеликий урядовий супутник для військових цілей, вибухнула усього через кілька секунд після зльоту 12 березня. Попри те, що невдачі часто супроводжують запуски ракет, тим більше у випробувальний період, цей провал особливо відчутний в Японії, яку «Кайрос» мав вивести на ринок запусків малих комерційних супутників. Про випадок повідомляє Spacenews.

Запуск «Кайроса». The Guardian / Youtube

Що відомо про саму ракету?

«Кайрос» є 18-метровою ракетою на твердому паливі, яка може винести у космос до 250 кілограмів корисного навантаження. Через брак запчастин її запуск відкладали п'ять разів, останній раз — у суботу. Планувалося, що «Кайрос» доставить супутник на навколоземну орбіту через 51 хвилину після зльоту. Що стало причиною вибуху, поки що однозначно незрозуміло. Компанія повідомила про спрацювання системи припинення польоту у ракети, але що до цього призвело і як спричинило вибух — наразі невідомо.

• Між тим, інша приватна японська компанія нещодавно показала прототип нового буксира для прибирання з навколоземної орбіти космічного сміття.