Приєднайтесь до 500+ прихильників науки!

4 запитання про зарплатний проєкт, на які варто знати відповіді

Перед тим як запускати зарплатний проєкт, варто чітко визначити головні потреби та критерії вибору банку-партнера. Нижче зібрані чотири ключові запитання, відповіді на які допоможуть оцінити комплексність сервісу, вартість обслуговування, оперативність проведення платежів та наявність додаткових інструментів для ваших працівників. Це дозволить зробити збалансований вибір і забезпечити безперебійну роботу системи виплати зарплат.

1. Чому важливо обрати комплексний сервіс у банку?

Оформлення зарплатного проєкту у банку — чудова можливість оптимізувати витрати на організацію оплати праці в підприємстві та впорядкувати звітність. Це не забаганка, а необхідність, продиктована пошуком раціональних методів управління. Тому й обирати фінансового партнера для супроводу зарплатного проєкту потрібно ретельно, критично оцінюючи його пропозиції.

В першу чергу потрібно зібрати інформацію про сам банк — його репутацію, тривалість роботи на ринку та портфель послуг. ідеально, якщо крім якісного обслуговування зарплатного проєкту, банк зможе запропонувати розрахунково-касове обслуговування, надання банківських гарантій, перспективні депозити та кредитні програми. Комплексний банківський супровід дозволяє зекономити кошти на комунікації із різними фінансовими партнерами та час на організацію рутинних процесів в компанії.

2. Як порівняти вартість проєкту у різних банках?

Обираючи банківський супровід розрахунків з приводу оплаті праці, важливо порівняти його вартість у різних установах. Врахувати потрібно не лише вартість самого тарифного плану, який залежить від кількості працівників та наявності додаткових послуг, а й супутні платежі, зокрема:

  1. вартість випуску карток;
  2. розмір комісії за зарахування коштів на рахунки працівників;
  3. наявність овердрафту на рахунках та його розмір;
  4. наявність комісій за видачу готівки, поповнення карток власними коштами та перекази на картки інших банків.

Так, будь-який зарплатний проєкт від Unex Bank, про який детальніше можна дізнатися за посиланням: https://unexbank.ua/biznesu/zarplatni-proyekti, не передбачає комісій за всі операції за карткою та її перевипуск.

3. Наскільки швидко надходять кошти й вносяться зміни?

Швидкість зарахування коштів на рахунки працівників та внесення змін в ході управління проєктом — важливе питання щодо якості обслуговування зарплатного проєкту. Затримки у кілька днів можуть створити додаткові незручності та вимагатимуть ретельнішого контролю від бухгалтера, відповідального за оплату праці в підприємстві з метою уникнення прострочень платежів.

4. Які додаткові сервіси покращують досвід користувачів?

Наявність додаткових послуг та зручність обслуговування зарплатних карток — ще один важливий момент, який потрібно перевірити до підписання договору. Крім розгалуженої системи банкоматів та терміналів самообслуговування, відділень банку, великою перевагою буде наявність власного мобільного застосунку. Завдяки йому користувачі зможуть цілодобово підтримувати доступ до своїх рахунків. У ньому має бути передбачена можливість підключення регулярних платежів з картки, керування лімітами, відкриття депозиту чи оформлення кредиту.

Вибір зарплатного проєкту — відповідальна справа, оскільки він повинен відповідати потребам та фінансовим можливостям компанії, а також забезпечувати зручність безпосереднім користувачам. Можна оформити зарплатний проєкт у кількох фінансових установах з метою надання свободи вибору працівникам, у якому банку їм краще обслуговувати зарплатну картку. Проте це спричиняє додаткове навантаження на бухгалтерію, тому є небажаним явищем, особливо у невеликих компаніях. Найкраще довірити зарплатний проєкт банку, що обслуговує основний рахунок компанії, оскільки це підвищує рівень взаємної довіри та забезпечує прозорість і надійність ділових відносин.