У Єгипті знайшли верхню частину величезної статуї Рамсеса II. Нижню знайшли ще минулого століття

Єгипетсько-американська команда археологів виявила у Єгипті верхню частину статуї фараона Рамсеса ІІ, яка сягала у висоту близько семи метрів. Нижню частину статуї віднайшли ще 1930 року, але тепер вчені зможуть краще візуалізувати початковий вигляд скульптури. Про знахідку розповідається на сторінці Міністерства туризму та старожитностей Єгипту у фейсбуці.

Верхня частина величезної статуї Рамсеса ІІ. Міністерство туризму та старожитностей Єгипту

Верхня частина величезної статуї Рамсеса ІІ. Міністерство туризму та старожитностей Єгипту

Що ще відомо про знахідку?

У повідомленні відмічають, що археологи почали розкопки в регіоні Ель-Мінья ще минулого року. Вони хотіли віднайти релігійний центр міста Ашмунін з рядом храмів, зокрема храмом Рамсеса ІІ, що правив протягом 66 років у 1279-1213 роках до нашої ери. Верхня частина величезної статуї цього правителя, що її зараз знайшли на дослідній ділянці, сягає у висоту 3,8 метра. Вона зображує Рамсеса ІІ з подвійною короною пшентом, увінчаною зображенням королівської кобри. На статуї також збереглися написи титулів правителя. Тепер обидві частини науковці планують ретельно очистити та зміцнити, щоб підготувати до вивчення.

• Нещодавно у Єгипті віднайшли 250 саркофагів та 150 статуеток віком понад 2 000 років. Фігурки зображували божества та відомих людей.