У Помпеях знайшли жертв землетрусу від виверження Везувію

На місці давньоримського поселення Помпеї археологи відкопали тіла двох чоловіків, убитих землетрусом, який супроводжував фатальне для міста виверження вулкана Везувію. Чоловіки виявилися похованими під руїнами будинку, перш ніж до них дійшли пірокластичні потоки. Про знахідку повідомляє Guardian.

Guardian News

Що відомо про цих людей?

Скелети двох чоловіків віком приблизно 55 років знайшли на місці розкопок у тій частині Помпеїв, де колись розташовувався квартал будинків та пекарня. Їх убили уламки стіни, що обвалилася на людей під час землетрусу, який супроводжував ранню фазу виверження Везувію 79 року нашої ери, що поховав ціле місто. За характером пошкоджень кісток науковці визначили, що один із чоловіків перед смертю підняв руки догори, марно намагаючися захиститися від уламків.

У кімнаті поруч із тілами археологи натрапили й на предмети побуту давніх римлян. Серед них — амфора, намистини з прикраси та шість монет, дві з яких датовані другим століттям до нашої ери.

Ми також писали про виявлення у Помпеях чудово вцілілого закладу швидкого харчування, у якому збереглися прилавки, малюнки на стінах та глузливий напис, імовірно про власника закладу.

пірокластичні потоки
Потоки гарячих вулканічного газу, попелу та уламків гірських порід, які утворюються при виверженні вулкана.