Репутація ювелірного магазину – запорука придбання якісних коштовностей
У такій супер консервативній та вимогливій галузі як ювелірна справа – репутація то все. І це стосується не тільки мануфактур, який виробляють коштовності чи майстрів, а і магазинів. Відгуки та рекомендації попередніх клієнтів, які зробили вдале (чи невдале) придбання - це те, на що звертатимуть увагу потенційні відвідувачі крамниці. А особливо відгуки важливі якщо це маркет, що працює в онлайн режимі. Бо в нього величезна аудиторія, а «сарафанне радіо» в інтернет працює в кілька разів швидше і охоплює набагато більшу територію, чим у випадку зі звичайною ювелірною оффлайн крамницею.
Не дивно, що ювелірний магазин Zlato постійно проводить апгрейдинг і асортименту, і якості надання послуг. Як результат – і статистика продажів це підтверджує, це одна з кращих онлайн локацій для ювелірного шопінгу.
Коментарі, асортимент, ціни, умови співпраці…
Саме на ці чинники варто звертати увагу в першу чергу. До речі, коментарі задоволених чи незадоволених клієнтів важливі однаково. Бо якщо ви бачите тільки позитивні відгуки - це може насторожити досвідченого юзера. Можливо вони замовні. Те саме стосується і тільки поганих відгуків. Їх теж можуть замовити – конкуренти. Як правило, хороший ювелірний магазин отримує більше позитивних відгуків але зустрічаються і комендатурі зі знаком мінус. І тут варто оцінити як сам бутик реагує на зауваження. Якщо вони вірні і їх виправляють – це теж «плюс» крамниці. Якщо на них відповідають агресивно або ігнорують – це мінус, який має стати червоним прапорцем.
Також, обираючи для ювелірного шопінгу онлайн крамницю треба оцінювати її за такими параметрами як:
- Широта асортименту;
- Широта цінового діапазону;
- Широта географії.
Чим більший асортимент, тим більше шансів у вас підібрати прикрасу до смаку. А широкий ціновий діапазон дозволяє робити покупки покупцям з різним бюджетом.
Безперечно, покупка ювелірного виробу – це справа не на кожен день і покупці мають бути готові до витрат. Але якщо магазин пропонує тільки дуже дорогі коштовності хай і ексклюзивні з авторським лизуном, то навряд чи такий маркет буде цікавим великій кількості споживачів. Магазин має пропонувати великий вибір якісних ювелірних виробів, причому у різних цінових сегментах. Тоді серед клієнтів бутику будуть і дуже заможні покупці, які шукають преміальні речі, і ті у кого є обмеження по бюджету і які в пошуках милої прикраси не за всі гроші світу.
Широта географії - це теж дуже важливо в сучасних умовах, особливо якщо мова де про онлайн ювелірний магазин. Чим в більшу кількість міст, містечок і навіть селищ маркет здатний відправити товарів, тим більше покупців можуть в цій Е-крамниці робити покупки. І якраз ювелірний магазин Злато відкриває перед покупцями необмежені можливості, бо має дуже широкий асортимент, величезну географію і демократичну цінову політику та продуману політику лояльності для постійних клієнтів.